Telefonické objednávky:
+420 606 111 335 +420 482 710 333
Telefonické požadavky na servisní služby přijímáme v pracovní době. Kontaktujte nás na jednom z výše uvedených čísel, kde asistentka vaši objednávku přijme a obratem zadá do databáze HelpDesk.
O služby můžete žádat také prostřednictvím e-mailu kasro@kasro.cz, a to v kteroukoli denní i noční hodinu. K zadání požadavku do HelpDesk pak dojde během nejbližšího pracovního dne.
Kasro vám nabízí širokou paletu servisních služeb, a to zejména v následujících oblastech:
- Servis tiskáren a multifunkcí
- Servis kopírek
- Servis IT
- Vzdálená podpora
- HelpDesk
Kromě výše uvedených nabízíme také řadu dalších služeb spojených s péčí o ICT zařízení, a to:
- instalace a konfigurace síťových zařízení
- projekce, realizace a údržba ICT infrastruktury
- administrace ICT infrastruktury
- zálohování dat
- poskytování datových úložišť a sdílených datových prostorů
- cloudové služby aplikací a sw řešení
- záchrana dat z poškozených disků
- instalace, správa a údržba serverů (Windows, LINUX)
- instalace, správa a údržba poštovních systémů (Exchange, LDN)
- instalace, správa a údržba aplikačních souborů (MS SQL, ORACLE)
- poradenství v oblasti výpočetní techniky a operačních systémů
- školení pro techniky a správce sítí
- měření propustnosti sítí
- instalace, servis a správa bezpečnostních prvků ICT
- profesionální čištění kancelářské a výpočetní techniky
- ekologická likvidace vyřazeného HW
Proč servis od nás?
- Rychlé a profesionální řešení technické podpory – máme již více než 25 let praxe v oboru.
- Úspora času a peněz – jsme pružná firma a naše ceny jsou velmi přijatelné, pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
- Rozumíme vašim potřebám – spolupracujeme s firmami a organizacemi všech velikostí (od nejmenších až po ty se stovkami až tisíci IT jednotek) z různých oblastí byznysu či státní správy a samosprávy.