Servis

Telefonické objednávky:

+420 606 111 335    +420 482 710 333

Telefonické požadavky na servisní služby přijímáme v pracovní době. Kontaktujte nás na jednom z výše uvedených čísel, kde asistentka vaši objednávku přijme a obratem zadá do databáze HelpDesk.

O služby můžete žádat také prostřednictvím e-mailu kasro@kasro.cz, a to v kteroukoli denní i noční hodinu. K zadání požadavku do HelpDesk pak dojde během nejbližšího pracovního dne.

Kasro vám nabízí širokou paletu servisních služeb, a to zejména v následujících oblastech:

  • Servis tiskáren a multifunkcí
  • Servis kopírek
  • Servis IT
  • Vzdálená podpora
  • HelpDesk

Kromě výše uvedených nabízíme také řadu dalších služeb spojených s péčí o ICT zařízení, a to:

  • instalace a konfigurace síťových zařízení
  • projekce, realizace a údržba ICT infrastruktury
  • administrace ICT infrastruktury
  • zálohování dat
  • poskytování datových úložišť a sdílených datových prostorů
  • cloudové služby aplikací a sw řešení
  • záchrana dat z poškozených disků
  • instalace, správa a údržba serverů (Windows, LINUX)
  • instalace, správa a údržba poštovních systémů (Exchange, LDN)
  • instalace, správa a údržba aplikačních souborů (MS SQL, ORACLE)
  • poradenství v oblasti výpočetní techniky a operačních systémů
  • školení pro techniky a správce sítí
  • měření propustnosti sítí
  • instalace, servis a správa bezpečnostních prvků ICT
  • profesionální čištění kancelářské a výpočetní techniky
  • ekologická likvidace vyřazeného HW

Proč servis od nás?

  • Rychlé a profesionální řešení technické podpory – máme již více než 25 let praxe v oboru.
  • Úspora času a peněz – jsme pružná firma a naše ceny jsou velmi přijatelné, pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
  • Rozumíme vašim potřebám – spolupracujeme s firmami a organizacemi všech velikostí (od nejmenších až po ty se stovkami až tisíci IT jednotek) z různých oblastí byznysu či státní správy a samosprávy.
preloader