Objednávky servisu

Telefonické objednávky:

+420 606 111 335
+420 482 710 333

Každý, kdo potřebuje požádat o nějakou službu, může tak učinit v pracovní dobu telefonicky na výše uvedených číslech. Jeho požadavek asistentka zadá do databáze HelpDesk.

O služby je možno požádat e-mailem a to v kteroukoli denní i noční hodinu. Ke zpracování požadavku dojde ovšem během pracovní doby.

 
 

E-mailové objednávky na centrální adresu:

kasro@kasro.cz

Soubory vzdálené technické pomoci

Zde naleznete odkaz na aplikaci TeamViewer

HelpDesk / Zákaznický portál

Pro zákazníky, kteří s námi mají uzavřenu servisní smlouvu nebo smlouvu o vzdáleném dohledu, je připraven přímý přístup do našich databází HelpDesk a databáze servisu zařízení. Zde mohou zaznamenávat svoje požadavky 24 hodin denně. Je jim zde k dispozici seznam nevyřízených požadavků a seznam zařízení, které mají u nás na servisní opravě.

Vstoupit do Zákaznického portálu

Jaké jsou možnosti technické podpory?

Soustředíme se na spolehlivost a rychlost vyřízení Vašich požadavků. Proto prosím pochopte, že je důležité, aby Váš požadavek byl přijat do našeho systému. Servisní požadavky jsou řazeny dle času přijetí a přidělovány technikům k vyřízení. Jejich vyřizování je řazeno dle priorit!

Prosím informujte se o možnosti uzavřít servisní smlouvu s garancí provedení přednostního servisního zásahu (SLA)!

Jak a co všechno opravujeme?

  1. základní služby spojené s údržbou a opravami zařízení
  2. servis IT
  3. vzdálená technická podpora
  4. služby speciálního charakteru

1) základní služby spojené s údržbou a opravami zařízení

  • záruční servis
  • pozáruční servis
  • upgrade zařízení
  • preventivní údržba

2) servis IT

Jedná se o služby servisního technika, které řeší závady na IT prostředcích klienta. Servis provádíme u zákazníka, v našich servisních střediscích nebo vzdálenou správou (pokud to situace a zákazník umožní).

Servisujeme následující druhy IT zařízení:

  • počítače
  • tiskárny
  • kopírky
  • multifunkce
  • monitory
  • počítačové sítě
  • servery
  • a provádíme záchranu dat z poškozených disků.

3) vzdálená technická podpora

Je to služba, která pokrývá technickou podporu uživatele formou vzdáleného přístupu servisní organizace. Služba „Vzdálená technická podpora“ je určena pro všechny typy klientů, kteří potřebují rychlé řešení pomoci s IT problémy pro svoje zaměstnance.

Vzdálená technická podpora je určena pro smluvní zákazníky na základě Smlouvy o zajištění vzdálené technické podpory.  Vzdálenou technickou podporu poskytujeme i jednorázově pro klienty, kteří nemají podepsánu žádnou smlouvu, ovšem musí odsouhlasit podmínky pro poskytování této služby.

Vzdálenou technickou podporou provádíme tyto služby:

  • Řešení servisních požadavků, které nevyžadují fyzickou přítomnost technika v místě instalace.
  • Kontroly PC stanic v síti a kontrola nastavení tiskových zařízení.
  • Řešení technické podpory na stanicích, instalace a konfigurace software, pokud není nutná přítomnost technika v místě instalace stanice.

Výhodou vzdálené technické podpory je úspora na cestovném do sídla zákazníka a rychlost servisního zásahu.

Co získáte, pokud s námi uzavřete smlouvu o vzdálené technické podpoře?

  • spolehlivého partnera, služba profesionální podpory je vždy dostupná, neexistují žádné výpadky z důvodů dovolené či nemoci.
  • ušetříte peníze za dopravu, většina řešení se odehrává vzdáleně, bez nutnosti osobní návštěvy technika.
  • rychlou odezvu na váš požadavek (úspora času).
  • efektivita řešení problémů, vlastní řešení problémů je rychlé (službu poskytují odborníci) což znamená úspory.
  • HelpDesk / Zákaznický portál, požadavky můžete hlásit kdykoliv, jsou evidovány v systému a jejich řešení je dle pořadí.
  • závazek nezneužití dat z naší strany, vaše data jsou pro nás svatá.
  • odborné konzultace (kdykoliv, když potřebujete poradit)

4) služby speciálního charakteru

Rozsah našich speciálních služeb, které nabízíme je velmi široký a pokrývá prakticky všechny činnosti související s komplexní péčí o zařízení ICT. Mezi základní okruhy těchto aktivit patří zejména:

  • hlášení závady v režimu 24x7x365
  • instalace a konfigurace síťových zařízení
  • zrychlené servisní zásahy do 8 i do 42 hodin
  • projekce, realizace a údržba ICT infrastruktury
  • administrace ICT infrastruktury
  • zálohování dat
  • poskytování datových úložišť a sdílených datových prostorů
  • cloudové služby aplikací a sw řešení
  • záchrana dat z poškozených disků
  • zapůjčení zařízení po dobu opravy
  • instalace, správa a údržba serverů (Windows, LINUX)
  • instalace, správa a údržba poštovních systémů (Exchange, LDN)
  • instalace, správa a údržba aplikačních souborů (MS SQL, ORACLE)
  • help-deskové pracoviště
  • poradenství v oblasti výpočetní techniky a operačních systémů
  • školení pro techniky a správce sítí
  • měření propustnosti sítí
  • instalace, servis a správa bezpečnostních prvků ICT
  • profesionální čištění kancelářské a výpočetní techniky
  • ekologická likvidace vyřazeného HW
  • a další.

Proč s námi?

  • Rychlé profesionální řešení technické podpory,  máme již více jak 25 let praxe v oboru.
  • Úspora času a peněz,  jsme pružná firma a naše ceny jsou velmi přijatelné, prosím informujte se u nás!
  • Rozumíme Vašim potřebám, spolupracujeme s firmami a organizacemi různých velikostí (od nejmenších až po ty se 100 až 1 000 IT jednotek) z různých oblastí byznysu či státní správy a samosprávy.

A hlavně se na nás můžete spolehnout!